Starlink vede viata altfel prin Fereastra Suki

Prin Fereastra Suki, lucrurile se vad altfel. Inclusiv viata. Acesta este mesajul pe care Fereastra Suki si agentia de publicitate Starlink il transmit lumii printr-o altfel de campanie de imagine. Conceptul si in acelasi timp sloganul “Vezi viata altfel” aduce in prim-plan doua spoturi care pot fi vizionate pe principalele canale de televiziune. Plecand de la glumita: “Fetele imi bate`n geam, eu n-aud c-am termopan!”, cei doi copywriteri Andrei Gurau si Valentin Lica s-au gandit si s-au razgandit, au inchis si au deschis ferestre pana au ajuns la o concluzie. Si apoi la alta concluzie. In total, doua concluzii: Cina si Cantareata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Sectiune



Related