Sa-mi sara inima si mai multe nu!

Fie ca uimesc sute de oameni in acelasi timp sau ca se rezuma la a-i ferici doar pe cativa, pe rand, campaniile neconventionale care se bazeaza pe surprize este garantat ca se vor viraliza.

Dar daca il ducem la politie?
Știti lectia aia cu portofelul gasit pe jos la care raspunsul corect NU este "Il pastrez si le iau cadouri celor dragi"? Cred ca multi copii ar fi invatat raspunsul corect daca erau rasplatiti ca in campania Coca-Cola – "La billetera de la felicidad" (portofelul fericirii). Pentru a testa onestitatea peruanilor, un portofel cu 100$ era lasat sa cada pe trotuar intr-o intersectie aglomerata din Lima. Cei care nu alegeau "sa pastreze banii si sa le ia cadouri celor dragi", ci il aduceau chiar la casa posesorului, aveau parte de o mare surpriza: felicitari, confetii, baloane, aplauze si o sticla rece de Coca-Cola care sa completeze bucuria. Cati dintre cei care au gasit portofelul l-au si inapoiat? Raspunsul: 70%.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related