Nominalizati la Golden Drum 2011 - Multi Channel: iLeo cu "Redescopera Romania", McCann Erickson cu "American ROM" si Vodafone – "Nunta", "Cerebel" si "Chivu"

Campaniile romanesti nominalizate la Golden Drum 2011 la sectiunea Multi Channel sunt "Redescopera Romania", realizata de iLeo pentru Petrom, "American ROM", creata de McCann Erickson pentru Kandia Dulce, si trei campanii realizate de McCann Erickson pentru Vodafone – "Nunta", "Cerebel" si "Chivu", informeaza un comunicat emis de de organizatorii Golden Drum.

iLeo este nominalizata la categoria Campanii digitale pentru campania "Redescopera Romania", lansata de Petrom in parteneriat cu Dacia, BCR, Romtelecom, Paralela 45, Muzeul National al Taranului Roman. "Redescopera Romania" a fost premiata si pentru Strategia online a anului la Digital Communication Awards.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related