Din ROADS: valoarea pietei de publicitate online in S1 2011, impartirea pe categorii de advertiseri si pe formate de ad-uri

Conform studiului semestrial ROADS (Romanian Online Advertising Study), derulat de IAB Romania si PwC, valoarea totala a volumelor de publicitate online achizitionate in primul semestru din 2011 este de 43,7 milioane RON (peste 10 milioane Euro). Cateva dintre rezultatele studiului au fost prezentate la conferinta IAB Forum a Ruxandrei Bandila (Marketing and Business Director, PWC Romania) si au fost trimise intr-un comunicat de presa de Makesense.

Editia aceasta a studiului a avut 4 noi participanti, in total fiind 22 de companii (publisheri, regii, agentii) care au raportat cifrele facturate la clienti pentru un total de 1400 de site-uri. Studiul fusese gandit sa arate o rata de crestere pentru cifrele raportate de acelasi grup de companii de la semestru la semestru, dar incepand cu aceasta editie s-au introdus doi noi indicatori – “total market growth” (rata de schimbare a valorii raportate a pietei, totalizand veniturile declarate de toti participantii la editia curenta) si “Normalised change” (reprezinta o comparatie “like-for-like”, incluzand doar companiile care au raportat date in ambele semestre din 2010 si in primul semestru din 2011).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

ThinkDigital

ThinkDigital este una dintre cele mai mari retele de servicii media online din Europa de Est si de Sud, cu birouri in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Ungaria si Albania. Sales house, regie de vanzari, digital... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related