Claudiu Dobrita despre cum s-a ajuns la abordarea pozitiva din campania anticontrabanda "European pe buna dreptate"

Claudiu Dobrita despre cum s-a ajuns la abordarea pozitiva din campania anticontrabanda "European pe buna dreptate"

Interviu cu Claudiu Dobrita (Creative Director, Draftfcb)

Dupa conferinta de lansare a campaniei anticontrabanda "European pe buna dreptate", creata de Draftfcb si initiata de JTI in parteneriat cu Autoritatea Nationala a Vamilor, Claudiu Dobrita a spus cum s-a ajuns la mesajul campaniei, cum au fost alese locurile si evenimentele folosite in executii, care sunt obiectivele campaniei si cum isi propun sa le atinga. 

IQads: Campania din 2010, "Contrabanda dauneaza grav societatii", a scos in fata aspectele negative ale contrabandei, iar "European pe buna dreptate" este o campanie pozitiva, optimista, asa cum ai descris-o la conferinta de lansare. De ce ati schimbat comunicarea in acest sens, spre emotii pozitive? 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related