Pernod Ricard si Grey-G2 au lansat pagina de Facebook ABSOLUT Romania

Pernod Ricard a lansat la inceputul acestei saptamani fan page-ul ABSOLUT Romania, care este administrat de Grey-G2.

Mesajul de intampinare de pe landing page-ul ABSOLUT este "Stimuleaza-ti creativitatea. Da like pentru experiente ABSOLUT extraordinare", iar mesajul din campania "It all starts with an ABSOLUT blank" a fost modificat in "It all starts with an ABSOLUT like".

"Prin dimensiunea de social media a campaniei de comunicare ABSOLUT VODKA ne propunem sa oferim consumatorilor romani accesul la o miscare artistica internationala. Toate instrumentele digitale pe care le folosim sunt menite sa dezvaluie detalii mai putin cunoscute despre brand, sa inspire si sa stimuleze transformarea lumii lor intr-una mai vibranta si mai creativa. Ele vor fi lansate in mod treptat si sunt rezultatul muncii unei echipe extrem de pasionate, atat din cadrul Grey-G2 Romania, cat si din partea ABSOLUT Romania", a declarat Dana Pascu (Senior Strategic Planner, Grey-G2).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related