[Training IQads Kadett] Dana Pascu - Strategic Planning (II)

[Training IQads Kadett] Dana Pascu - Strategic Planning (II)

Al doilea training din seria celor patru dedicate Strategic Planning-ului va avea loc pe 1 martie si, de aceasta data, o va aduce in Club Kadett pe Dana Pascu, Senior Strategic Planner, G2 Romania.

Trainerul cadetilor din aceasta saptamana face parte din echipa G2 Romania din 2010 si se ocupa de componenta de strategie pentru clienti precum Vodafone, British American Tobacco (Pall Mall, Vogue, Dunhill), Bancpost, Avon Cosmetics, Pernod Ricard (Absolut Vodka), Titan Loulis (HapiHap), Nestle (Nescafe Dolce Gusto), Procter & Gamble, Primola, Opel.

Dana a studiat Stiinte Politice la Universitatea Bucuresti, Cibernetica in cadrul ASE si lucreaza de 6 ani in comunicare, din 2006 pana in 2010 ocupand pozitiile de Senior Senior Strategic Planner si Copywriter la Kinecto.

In cadrul celui de-al doilea training al acestui track de comunicare, cadetii vor afla ce surse de inspiratie pot folosi in drumul catre insight si care sunt cele mai bune metode de a folosi insight-ul in brand planning vs digital planning. De asemenea, Dana va oferi informatii legate de aceasta tema, exemplificand prin exercitii de brand/digital in etapele de brief, briefing, argumentare si evaluare.

Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads cu sprijinul agentiei-partener Mercury360. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului - www.IQadsKadett.ro.

Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related