Free Communication a sarbatorit 10 ani de existenta

Dupa 10 ani de la infiintare, Free Communication se afla in top 10 de pe piata locala, iar cifra de afaceri a crescut constant, anul 2009 fiind singura perioada de stagnare, potrivit unei informari din partea agentiei. In ultimii doi ani agentia a castigat clienti noi cum sunt Credit Europe Bank, New Look, Renania si Ruris, contul Sun Plaza a fost inlocuit de contul Oradea Shopping City si s-a incheiat relatia contractuala cu Generali Asigurari, dupa o perioada de colaborare de 5 ani.

Infiintata in septembrie 2001 de Alexandra Dinita, Laurentiu Nita si Nicoleta Matei, agentia are in acest moment o echipa de 15 membri si o cifra de afaceri de aproximativ 914.000 EUR in 2010, in crestere cu 48,5% fata de 2009.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related