Joaquin Bonilla despre work-ul Wunderman in 2011

Clientii activi au fost toti din portofoliul agentiei: Philip Morris, Nokia, Ford, Jack Daniel's, Microsoft. Am avut si proiecte pentru clienti ca Gucci, Emporio Armani, Heidi, A.Lange & Sohne, Special Olympics (pro bono).

Am lucrat in mare parte pe partea de promotii BTL, dar si dezvoltare de  platforme digitale, lansari evenimente, social media.

In store, online, presa, one to one, DM.

Anul acesta am castigat locul 3 la Webstock Awards, categoria Blogging campaigns cu proiectul de lansare a noului Ford Focus.

Activari neconventionale, comunicare digitala, comunicare de eveniment, rezultate excelente… acestea sunt cerinte universale. Un client care ne provoaca permanent creativitatea este Philip Morris, in sensul ca, desi nu ai canalele clasice de comunicare, trebuie sa te faci vizibil in randul consumatorilor prin activari creative si de impact. In privinta celorlalti clienti e nevoie de aceeasi abordare, insa avem mai multa permisivitate in privinta canalelor de promovare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related