PICATURA STRIKES BACK

In calupurile publicitare de mai an, ma delectam copios urmarind invazia de norisori purtatori de mesaj semiotic. Telefonia mobila, Prigatul domnului din Brasov, Orbitul la pescuit, Philadelphia - oriunde aruncai privirea, totul se comunica cirrus, cumulus, stratus sau nimbus, "dupe buget" sau aspirationalul marcii.

Spre toamna s-a instalat dictatura "puterii" si daca-ti incordai putin auzul, puteai sa beneficiezi de "puterea alintaromei", a "culorii" Policolor, a "seductiei" Coffeeta, a "fructelor" si-a "laptelui", pe principiul sampoanelor 3 in 1, dar mult mai generos dezvoltat .

Din primavara a redebutat "picatura ce lipeste", cu incasii ei frenetici. Mi-am zis - "Ok, Picatura strikes back!", asumindu-mi riscul unei caderi nervoase, dar neanticipind avalansa ce urma sa vina. Pe culoarul doi, s-a aliniat la start Becks, cu picatura de apa aspiranta la functia de bere germana. M-a deranjat montajul in revers, pentru ca dira pe care urca protagonista ne arata clar ca locul era "batatorit" de prea multe tentative esuate. Concluzia pe care puteam sa o trag de aici era ca apa nu va reusi vreodata sa devina bere! Atunci berea germana din ce lichid se face?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related