Biblos a lansat "Campania de iarna"

Incepand din 24 august 2004, Biblos Advertising a lansat "Campania de iarna". Conceputa ca un eveniment de autopromovare, "Campania de iarna" constituie un indemn la profesionalism in planificarea comunicarii publicitare.

Mesajul campaniei: "Iarna e mai aproape decat crezi. E momentul sa planifici actiunile tale de comunicare" va fi transmis in perioada 24 august - 1 septembrie 2004 prin intermediul unui grup de copii care va canta colinde la sediul potentialilor clienti.

"Campania de iarna" se adreseaza departamentelor de marketing/comunicare din cadrul companiilor romanesti si isi propune imbunatatirea relatiilor dintre acestea si agentiile de publicitate pe baza intelegerii faptului ca profesionalismul in comunicare este strans legat de factorul timp. "Experienta acumulata ne-a aratat ca deficientele de planificare temporala sunt in masura sa determine o diminuare considerabila a calitatii si eficientei actiunilor de promovare. Intr-o industrie in care niciodata nu pare prea tarziu, Biblos Advertising opteaza pentru profesionalism si are deja o Campanie de iarna", a declarat Elena Ionita, Strategic Planner la Biblos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Related