Tempo Advertising premiata cu aur la Golden Hammer

Festivalul International de publicitate Golden Hammer a adus agentiei cel de-al doilea premiu pentru lucrarea Wire Free Zone, realizata pentru Orange Romania.

Tempo Advertising a obtinut aurul in categoria Outdoor la cea de-a 5-a editie a Festivalului International de Publicitate Golden Hammer din Lituania.

Lucrarea premiata se numeste "Wire Free Zone" si a fost realizata pentru clientul Orange Romania la sfarsitul anului 2003. Este cea de-a doua distinctie obtinuta de Wire Free Zone, dupa ce tot anul acesta lucrarea a fost premiata la Ad'Or, categoria "Innovative Media".

"Wire Free Zone" reprezinta un ghem de cabluri prinse cu banderole de hartie pe care este inscriptionat sloganul "Net is in the air" si a fost folosit pentru a delimita zona dedicata conectarii la internet fara fir, pe baza de cartela speciala, aflata in incinta hotelului Sofitel. Sloganul parafrazeaza celebrul refren "Love is in the air", plecand de la ideea ca internetul ajuta oamenii sa ramana in contact cu cei dragi, oriunde s-ar afla, chiar si intr-o camera de hotel impersonala, departe de cei dragi.
Editia din 2004 a festivalului Golden Hammer a adunat un numar de 114 agentii de publicitate din 18 tari - Lituania, Estonia, Lituania, Rusia, Polonia, Ucraina, Romania, Bielorusia, Cehia, Grecia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, Spania, Italia, Danemarca, Suedia si Finlanda.
Categoriile cele mai aglomerate din punct de vedere al numarului de inscrieri au fost Print Ads - 181 lucrari inscrise, TV ads - 143, Outdoor Ads - 85, Media Category - 84 lucrari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related