PREMIILE AD'OR 2004

Dupa evaluarea unui numar de 368 de lucrari ale celor mai importante 30 de agentii, juriul Ad'Or a hotarat.

Agentia anului - Leo Burnett

Campania anului - Leo Burnett, brand Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa, lucrarea "Nu se uita usor"
Campania consta in clipuri TV: Graffiti si Terasa, 4 printuri publicitare: Cainele, Papusi, Muraturi si Oase si 2 spoturi radio: Gasteropodul si Pachidermul.

Cel mai bun spot TV - Leo Burnett, brand Academia Catavencu, lucrarea Smart Readers

Cel mai bun Ad de Presa - Leo Burnett, brand Muzeul National De Istorie Naturala Grigore Antipa, lucrarea Cainele

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related