PREMIILE AD'OR 2004

Dupa evaluarea unui numar de 368 de lucrari ale celor mai importante 30 de agentii, juriul Ad'Or a hotarat.

Agentia anului - Leo Burnett

Campania anului - Leo Burnett, brand Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa, lucrarea "Nu se uita usor"
Campania consta in clipuri TV: Graffiti si Terasa, 4 printuri publicitare: Cainele, Papusi, Muraturi si Oase si 2 spoturi radio: Gasteropodul si Pachidermul.

Cel mai bun spot TV - Leo Burnett, brand Academia Catavencu, lucrarea Smart Readers

Cel mai bun Ad de Presa - Leo Burnett, brand Muzeul National De Istorie Naturala Grigore Antipa, lucrarea Cainele

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GMP Advertising

GMP Advertising este una dintre cele mai premiate agenții independente din România pentru eficiență și creativitate. Este singura agenție românească deținătoare a două trofee Agenția Independentă a Anului... vezi detalii »

MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Related