Website-ul aquacarpatica.com realizat de Grapefruit in stilul minimalist specific brandului

In urma castigarii unui concurs de solutii creative la care au participat mai multe agentii de digital, Grapefruit a realizat website-ul aquacarpatica.com, informeaza un comunicat emis de MakeSense PR. Conceptul vizual propus pentru site si adaptarea la cerintele clientului Valvis Holding au contribuit la selectionarea agentiei Grapefruit.

Website-ul preia designul minimalist si paleta cromatica specifica produsului si se axeaza pe pozitionarea produsului – AQUA Carpatica, singura apa minerala carbogazoasa naturala fara nitrati din lume.

"Conceptul vizual a pornit de la ideea de puritate a apei, atat ca substanta in sine, cat si ca provenienta, sursa. Prin modul de navigare, animatiile si elementele grafice folosite am dorit sa oferim utilizatorilor o experienta captivanta, care sa transmita, dincolo de mesajele clare din continut, la un nivel senzorial, valorile brandului AQUA Carpatica: puritate, calitate, sanatate", a declarat Cristina Poncu (Web Designer Grapefrui).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related