Ciprian Susanu (FRANK Digital) despre administrarea paginilor de Facebook

Ciprian Susanu (Head of Digital, FRANK Digital) vorbeste despre administrarea paginilor de Facebook, alcatuirea strategiei de continut, integrarea cu celelalte medii, cerintele si criteriile de performanta urmarite de clienti, structura continutului si a promovarii si activitatile care aduc fani noi.

Conturi administrate pe Facebook anul acesta de FRANK Digital
Piraeus Bank (Curaj Romania), Gregory’s, Apla, Sharp, Kettler, Skoda / Skoda Velo Challenge.

Pre-aprobarea de catre client a postarilor de pe Facebook
Majoritatea clientilor, odata cu stabilirea strategiei, ne lasa mana libera la continut.

Integrarea activitatilor de pe Facebook cu celelalte medii
Majoritatea activitatilor de pe Facebook sunt exclusive, pentru ca este un mediu special care necesita activari speciale. Avem, insa, si campanii care au inceput pe Facebook si mai apoi au fost raspandite in alte medii. Un astfel de exemplu este campania Curaj Romania, legata de jocurile olimpice, a Piraeus Bank, care are extensii si in alte medii.

Cerintele si criteriile de performanta urmarite de clienti
Avem criterii calitative si cantitative. Trebuie urmarita indeaproape strategia de continut care sa genereze engagement, sa tina fanii aproape si sa aduca fani noi. Engagement rate-ul si calitatea reactiilor sunt cele mai importante criterii de evaluare ale prezentei pe Facebook.

Structura continutului postat
Tipul de content variaza mult de la un brand la altul, dar am observat ca fanii reactioneaza mult mai bine la continut interactiv (video, chestionare, imagini), precum si la aplicatii care le ofera ceva interesant.

Frecventa postarii
Frecventa cu care brand-ul are ceva important de spus. Poti posta de 2-3-5 ori pe zi daca ai ceva interesant de spus. Zilnic este obligatoriu.

Frecventa organizarii de concursuri si mecanismele folosite
Avem clienti care organizeaza 2-3 concursuri pe luna. Cele mai populare sunt premierile pentru fani activi sau tombolele.

Disponibilitatea clientilor fata de bugetele acordate social media in ultimul an
Direct proportional cu investitiile concurentilor in social media. Bugetele au crescut semnificativ pe acest domeniu.

Structura promovarii paginii
Viralizare organica si Facebook Ads. Vizitatorii trebuie abordati in mediul in care doresti sa interactionezi cu ei.

Activitatile care aduc fani noi
Ca in orice alt domeniu, rezultatele vin odata cu investitiile. Bineinteles, trebuie sa existe un mix potrivit intre continut si activari, insa promovarea este necesara mai ales in contextul in care Facebook devine din ce in ce mai aglomerat de branduri.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Frank Group

Frank Group este un grup de agentii independente, care ofera servicii integrate si complete de comunicare. Din Grupul Frank fac parte companiile Frank (ATL, BTL, digital), Oxygen (PR), MSPS Marketing and... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related