Articole care fac referire la Ciprian Susanu
[Cronici politice] Ciprian Susanu: O schimbare majoră este această utilizare mult mai frecventă și inteligentă a rețelelor sociale. În schimb, demagogia rămâne un element constant
[Marcom 2024] Ciprian Susanu & Oana Grasu: Strategiile trebuie să țină cont de oboseala consumatorilor, după ani de crize continue, dar și să valorifice oportunitățile unice pe care fiecare platformă le oferă
[Start in industrie] Viviana Ciobănița: Dacă ar fi să le dau un sfat celor care fac primul pas în industrie, ar fi să fie sinceri și autentici la interviu
Un nou format pentru cursurile de marketing digital Formula4: conținut adaptat la trenduri și noi traineri pentru workshop-urile de implementare
Dare Digital este partenerul de performance media pentru Cargus, unul dintre liderii pieței de curierat
WishMo, aplicația care eficientizează management-ul end-to-end al campaniilor de tip consumer promo pentru branduri
Ca răspuns la nevoia din piață, Formula4 introduce meseria de "Specialist marketing online" în nomenclatorul de ocupații
[Creative Power] Ciprian Susanu: România suntem noi. Este media obiceiurilor noastre zilnice. Dacă vrem ca România să capete putere, trebuie ca fiecare dintre noi să facă eforturi individuale de evoluție în fiecare zi
Formula4 lansează o nouă serie de cursuri în format hibrid: modulul de strategie și planificare digitală alături de 13 sesiuni de workshopuri săptămânale
[Marcom 2022] Ciprian Susanu: Dacă ar fi să aleg un trend cu adevărat disruptive pentru 2022, acela e întregul potențial de aplicabilitate pe care blockchain și NFT-urile îl au în marketing
Dare Digital și MOCAPP revin cu LoveFluencer 2.0 – prima aplicație care face lipeala între branduri și influenceri în mod 100% automatizat
Soluții digitale în era pandemiei: Formula4 dă startul unei noi serii de cursuri de strategie în online marketing
SocialPedia 29: Despre Social Media Strategy în 2021 cu Adriana Georgescu, Ciprian Susanu și Gelu Duminică
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
Dare Digital este noul partener de comunicare și promovare online pentru Policolor, unul dintre cei mai importanți producători de lacuri și vopsele din România
Dare Digital și MOCAPP au făcut lipeala a peste 150 de branduri cu influencerii potriviți, în luna îndrăgostiților
Dare Digital și MOCAPP prezintă: LoveFluencer.ro. O poveste de dragoste între brand-uri și influenceri
[Marcom 2021] Ciprian Susanu: Un trend pe care îl văd continuându-se pe termen lung este cel al localizării în raport cu nevoile de bază
Ciprian Susanu, Formula4: 2021 și trendurile digitale care vor influența relevant industria de marcomm locală
[Noul context] Ciprian Susanu: Am sărit multe etape în direcția digitalizării și a rolului tehnologiei, etape care într-un alt context ar fi durat 3-5 ani
Dare Digital susține comunitatea și companiile afectate de criza covid19 printr-un serviciu gratuit de “Terapie de brand”
Dare Digital este partenerul de comunicare integrată și consultanță de business pentru TOPGEL - cel mai mare producător român de înghețată
[Trenduri 2020] Ciprian Susanu: Adopția unui trend înseamnă apartenența la un grup. Reprezintă modul în care oamenii interacționează și se acceptă
Yes, We dare! O conferință ca un maraton intens: brief-uri contra-cronometru, soluții live, inspirație sub presiune
Bilanțul primului an de Formula4 și planuri pe 2019. Ciprian Susanu: "Am decis să structurăm serviciile Formula4 în baza insighturilor din piață"
Divizia de traninguri corporate Formula4 semnează un parteneriat cu compania Professional Brands Marketing & Distribution, lider local în piața profesională de îngrijire a părului
Dare Digital împreună cu Bioderma România au dezvoltat o campanie națională de educare cu privire la dermatita atopică
După succesul generat cu prima serie de cursanți, Formula4 dă startul sesiunii de training-uri de toamnă
Formula4 – singura școală de marketing online din România care funcționează ca un MBA pentru specializarea în marketing digital – lansează divizia de training-uri corporate






























