Aura Dumitru (MakeSense PR) despre administrarea paginilor de Facebook

Aura Dumitru (PR Manager,MakeSense PR) vorbeste despre administrarea paginilor de Facebook, alcatuirea strategiei de continut, integrarea cu celelalte medii, cerintele si criteriile de performanta urmarite de clienti, structura continutului si a promovarii si activitatile care aduc fani noi.

Conturi administrate pe Facebook anul acesta de Make Sense PR
In prezent, cele mai importante conturi administrate de catre echipa noastra sunt pentru clientii Unilever Food Solutions si Delta Hospital.

Stabilirea strategiei de continut
In general, strategia este stabilita in prealabil si agreata cu clientul, tocmai pentru a eficientiza procesul de implementare. Postarile se fac de catre echipa noastra, in baza strategiei discutate. Cat despre continut, acesta variaza in functie de directia fiecarei strategii, iar informatia bruta este furnizata de catre echipa de specialisti ai clientilor.

Integrarea activitatilor de pe Facebook cu celelalte medii
Nu desfasuram activitati exclusiv pe Facebook, ci le integram cu celelalte canale de comunicare online ale clientilor - Twitter, blog sau site.

Cerintele si criteriile de performanta urmarite de clienti
Pentru ca o pagina sa fie eficienta si “vie”, sunt importante diverse aspecte precum calitatea continutului, frecventa cu care comunicam, gradul de reactie al persoanelor si, bineinteles, cresterea organica a interesului fata de brand.

Structura continutului postat
Pe strategia agreata, ne lasam imaginatia sa isi faca treaba si adaptam fiecarui text postat cate un element vizual/auditiv potrivit sau folosim sectiunea de questions. Cu ajutorul insight-urilor din pagini ne alegem cea mai eficienta structura.

Frecventa postarii
Frecventa postarilor este zilnica.

Frecventa organizarii de concursuri si mecanismele folosite
Nu exista o reteta pentru succesul unui brand pe Facebook, tocmai de aceea nu apelam la o schema standardizata. Pana acum paginile au crescut organic, fara sa ne trimitem fanii intr-o cursa nebuna dupa premii. Ne focusam mai mult pe generare de discutii, share-uri si like-uri pe diverse teme . Cat despre concursuri, organizam destul de rar.

Disponibilitatea clientilor fata de bugetele acordate social media in ultimul an
Cred ca ceea ce se vede in piata arata ca bugetele sunt in crestere. De discutat este modul in care acestea sunt consumate.

Structura promovarii paginii
Intr-o mare masura, paginile au crescut si continua sa creasca organic, asadar rulam foarte rar (anual) campanii de Facebook Ads.

Actiunile care aduc fani noi paginii
Pentru ca obiectivele sunt de crestere organica, cei mai multi dintre fani vin din continut.

3 recomandari pentru administrarea eficienta a paginilor de Facebook
- Continut relevant pentru target
- Abordare friendly, deschisa
- Comunicare constanta

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related