2 copii belgieni numara un viral de Duval Guillame

2 copii belgieni numara un viral de Duval Guillame

V-am zis deja ca cea mai noua achizitie din topurile globale de advertising e agentia belgiana Duval Guillame. Dupa ce a facut 25 de milioane de utilizatori sa dea share unui viral care te face sa incepi sa aplauzi in fata tastaturii si apoi altuia care, desi mai vechi, ramane la fel de socant de cate ori il revezi, Duval Guillame revine, desi nu la fel de spectaculos, cu o alta activare neconventionala.

Mizand tot pe viralizare pentru a-si intruni criteriile de eficienta si reach, cea mai recenta creatie a agentiei promoveaza De Opvoedingslijn - un serviciu ce ofera sfaturi pentru parintii care nu mai reusesc sa-si stapaneasca copiii. Pentru acelasi client Duval Guillame a mai comunicat prin activari neconventionale. Prima data s-a intamplat in 2010, cand vizitatorii unui mall au auzit cum micul Robin o necajea pe tipa care citea anunturi prin megafon.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related