American Reunion: brandurile care trec proba timpului

American Reunion: brandurile care trec proba timpului

Film: American Reunion
Branduri: iPad, NBC.com, iMac, Oregon State University, Chevrolet, Amazon, Dodge, iPhone, Budweiser, R.Kelly, Ricky Martin, Pringles, Bud Light, Facebook, Twilight, New Moon, Spice Girls, Mini Cooper, Cadillac Escalade, Justin Bieber, Ecstasy, Stella Artois, Gossip Girl, Google, YouTube
Actori: Jason Biggs, Alyson Hannigan, Seann William Scott, Thomas Ian Nicholas, Eddie Kaye Thomas, Eugene Levy, Jennifer Coolidge

Nu mi-a fost niciodata mai clar ca brandurile sunt simboluri culturale si ca pot defini o generatie cu precizie si meticulozitate prin semnificatiile asociate. Fenomenul American Pie a luat nastere pe vremea in care Spice Girls, R. Kelly si Ricky Martin erau "pe val”" in muzica. Insa, este cat se poate de evident ca liceenii din zilele noastre nu se mai pot asocia cu aceste branduri prafuite, asa ca, nu-i de mirare de ce, in noul film din seria American Pie, se actualizeaza lista de branduri si la capitolul entertainment.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related