Paharul de Stella Artois, transformat intr-un glob de zapada in campania dezvoltata de Lowe&Partners si HyperActive

Paharul de Stella Artois, transformat intr-un glob de zapada in campania dezvoltata de Lowe&Partners si HyperActive

Lowe&Partners si HyperActive au dezvoltat campania Stella Artois prin care isi propun sa ofere consumatorilor momente speciale in perioada sarbatorilor de iarna, informeaza un comunicat de presa emis de GolinHarris. Campania este prezenta in 25 de locatii din retelele nationale Carrefour, Cora si Real, unde se pune in scena o poveste de iarna in care punctul de atractie este paharul intors Stella ce aminteste de un glob de sticla din copilarie.

Paharul este strajuit de hostesse deghizate in Zane ale Zapezilor si "adaposteste" o familie in jurul bradului, printre fulgi de zapada. cei care cumpara Stella Artois la standurile dedicate pana la sfarsitul anului vor putea castiga felicitari cu decor de sarbatoare, semne de carte sau ornamente de brad.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related