Carioca: Povestea noastra de Cannes e destul de simpla, incepe cu un brief simplu ilustrat si clar

Carioca: Povestea noastra de Cannes e destul de simpla, incepe cu un brief simplu ilustrat si clar

Carioca a contribuit prin fotografie si ilustratie la campania McDonald’s – "Kids birthday parties", creata de DDB South Africa Johannesburg si premiata anul acesta cu 2 premii Gold la Cannes Lions, la categoria Press, sectiunile Craft si Restaurants & Fast Food Outlets.

Campania a cuprins 3 machete pentru print: "Billy", "Theodore" si "Tiffany".

Iata ce am vorbit despre experienta Cannes-ului cu reprezentantii Carioca:

"Anul acesta am fost tare bucurosi sa participam si noi, chiar daca indirect, la succesul romanesc la Cannes. Pentru ca, mai presus de un succes de companie sau personal, credem ca valoarea unei industrii este definitorie si ajuta mult la awareness-ul comun intr-o industrie care nu mai tine cont de niste granite.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related