Tipologii de branduri cu care n-ai vrea sa fii vecin pe Facebook

Tipologii de branduri cu care n-ai vrea sa fii vecin pe Facebook

Nici n-apuci sa intri, vorb-aceea, in lumea virtuala a carei poarta mirifica e Facebook-ul, ca raiul se deschide pe LCD-ul tau. La astia un iPhone, la ceilalti un iPad… cum sa nu dai Like/Share daca iti place? In scurt timp te trezesti ca te tragi de sireturi cu toate brandurile din oras. Tu credeai ca e o prietenie sincera, ca intre vecinii de la care te astepti mai degraba sa te cheme la gratar duminica si sa-ti aduca gogosi calde cand fac, nu sa vina toata ziua dupa o cana de zahar, un kil de faina si o discutie despre politica.

Brandurile vecine incep sa se transforme repede. Nu-ti mai dau telefoane si tablete asa de des odata ce va cunoasteti, in schimb incep sa-ti inunde feed-ul si, implicit viata si timpul liber. Il stii pe vecinul de la 2 si va salutati ori de cate ori va intalniti la cutia postala. Dar nu-i asa ca ar fi ciudat ca el sa vina in fiecare dimineata sa-ti bata in geam si sa-ti spuna zambind "Buna dimineata, sorele straluceste azi. Incepi ziua cu o napolitana hranitoare? Like/Share daca ti-a placut discutia cu mine".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune

Dictionar



Related