Distreaza-te cu Orange la ADfel 2012

Distreaza-te cu Orange la ADfel 2012

Orange demonstreaza cum comunicarea poate fi simpla, jucausa si surprinzatoare, in cadrul celei de-a saptea editii ADfel, organizata de IQads, intre 13 si 19 august, la Fabrica. Participantii la ADfel vor castiga premii in joaca, vor cauta inspiratia pe internet, vor arata cat de spontani sunt impreuna cu echipa Improvisneyland si vor avea Wi-Fi gratuit intr-o zona relaxanta.

Unul din momentele Orange la ADfel ii va provoca pe participanti sa se distreze cu noi prieteni, in functie de personalitatea lor. La intrare, participantii vor primi un chestionar amuzant, vor afla din ce grup fac parte si vor fi invitati intr-o zona speciala unde ii vor cunoaste pe cei cu care impart acelasi profil. In plus, acolo ii vor astepta activitati care li se potrivesc.

Un alt concurs este inspirat de Orange PrePay si mizeaza pe flexibilitatea si spontaneitatea celor prezenti la festival. Doua echipe de la Improvisneyland vor schimba replici spontan si creativ, pe baza unor teme stabilite pe loc, in terasa. Va veni apoi randul celor din public sa arate ca si ei stiu sa improvizeze.

Si pentru ca oriunde ai internet, ai inspiratie, la ADfel se pregatesc probe de viteza si probe de creativitate cum nu s-au mai vazut.

Orange va incuraja spiritul de echipa printr-o activitate surprinzatoare. Toti cei de la terasa vor trebui sa formeze o mare echipa pentru a cobori 3 baloane cu premii de la Orange.

Acoperisul Fabrica va fi deschis pentru prima oara publicului si va fi transformat intr-un spatiu sinonim cu relaxarea. Aici, Orange ii invita pe cei prezenti la festival sa navigheze in voie pe internet, gratuit prin Wi-Fi, si sa viziteze expozitia virtuala de grafitti, semnata de cei mai buni artisti urbani.

Iar cu ajutorul a doua AR.Drone, care vor zbura peste terasa Fabrica pe durata ADfel, se vor filma momentele speciale de la ADfel, pentru a arata in premiera cum se vede si de la inaltime atmosfera de la cel mai important eveniment de publicitate neconventionala din Romania.

ADfel 2012 este sustinut de Realitatea TV, Animal Planet, Discovery Channel, TLC, Mixtopia, Decat o Revista, Mvcom, Cocor Media Channel, Metropotam, realitatea.net, money.ro, BestJobs, Betacons | Euromedia, Bursa de Reclame, Feeder, Agrafa, 220.ro, Q2M si Funky Donkey. Evenimentul este realizat cu sprijinul 24FUN si Radio Guerrilla.

Despre Orange

Orange este lider de piata in Romania cu 10,046 milioane de clienti si venituri de 448 milioane de euro la 30 iunie 2012. Orange este parte a grupului Orange-France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 224 milioane de clienti pe cinci continente.
Orange ofera o gama extinsa de solutii de comunicatii clientilor sai, atat utilizatori individuali, cat si companii, de la servicii de baza pana la servicii integrate de voce si date fixe si mobile.
Mai multe detalii despre produsele si serviciile companiei sunt disponibile pe www.orange.ro.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MVcom

Motion Vision Communication sau pe scurt MVcom este prima companie de Marketing Experiential din Romania. Sub deviza “Experiences On The Move” ofera atat strategie cat si implementare pentru... vezi detalii »

Sectiune



Related