Discursul lui Adrian Botan la Golden Drum: "Amprenta locala ne va face relevanti la nivel global"

Discursul lui Adrian Botan la Golden Drum: "Amprenta locala ne va face relevanti la nivel global"

Pornind de la conceptul de Genius Loci, termenul prin care romanii denumeau spiritul care protejeaza un loc, Adrian Botan a pledat pentru crearea de campanii cu o puternica amprenta locala in discursul pe care l-a tinut ieri in deschiderea competitiei Golden Drum. In contextul unei lumi globalizate, creativii au doua alternative: sa se integreze sau sa se diferentieze. Sa adopte modele standardizate si sa le aplice cat mai corect posibil sau sa capitalizeze mostenirea locala si sa creeze campanii fidele spiritului locului. Iata cele 10 modalitati prezentate de Adrian Botan prin care putem sa ne facem remarcati si sa fim relevanti exploatand cultura locala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related