Noua identitate de brand Novensys se concentreaza pe implicare, intelegere si empatie

BrandFusion a creat o noua pozitionare si un nou slogan pentru brandul de IT&C Novensys, informeaza un comunicat emis de agentie. Rebranding-ul a fost realizat ca urmare a schimbarii strategiei de business a companiei care isi orienteaza eforturile spre a servi nevoilor specifice fiecarei industrii.

Noua pozitionare a brandului se concentreaza pe implicare, intelegere si empatie. Prin intermediul sloganului "Let’s solve it", Novensys isi propune sa transmita ca stie ce face, este dinamic, are initiativa, gandeste logic si este orientat catre gasirea solutiilor. De asemenea, noua identitate de brand – desenata de mana (de la fonturi pana la grafice) – ii permite brandului sa comunice mai uman si mai direct.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related