[Marcom 2024] Mona Ursu: Totul va depinde de modul în care oamenii de brand vor reuși să strunească acest puternic instrument, AI-ul, punându-l în slujba instinctului, gândirii și creativității umane

[Marcom 2024] Mona Ursu: Totul va depinde de modul în care oamenii de brand vor reuși să strunească acest puternic instrument, AI-ul, punându-l în slujba instinctului, gândirii și creativității umane

Progresul accelerează atunci când înțelegem, utilizăm și colaborăm cu tehnologia, crede Mona Ursu, CEO Brandfusion. Provocarea industriei de branding este de a găsi moduri responsabile de a folosi AI-ul, de a găsi un echilibru în utilizarea acestui nou instrument, valorificând potențialul de creație și fără a sacrifica autenticitatea brandului. Companiile și agențiile dau testul adaptării în această perioadă a schimbările sociale, economice și tehnologice.

"Lumea brandingului este mereu în mișcare și transformare, deoarece aproape tot ce se întâmplă în jurul nostru o influențează. Prin urmare, suntem atenți la tot ce ține de specificul muncii de design de brand, dar încercăm să fim conectați cât mai mult și la fenomenele economice, sociale, culturale, artistice, tehnologice", spune Mona. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Brandfusion

Suntem oameni cu gândire de design, rigoare strategică și creativitate, ale căror perspective vrem să conteze în evoluția clienților noștri și în viața comunităților acestora. Suntem designeri,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related