Rezultatele campaniei Protex "Spala-te corect pe maini!"

Rezultatele campaniei Protex "Spala-te corect pe maini!"

In cadrul celei de-a doua editii a campaniei educationale Protex "Spala-te corect pe maini!", GolinHarris a colectat 15.000 de promisiuni de urmare a pasilor unei spalari corecte, informeaza un comunicat de presa emis de agentie. Campania s-a desfasurat cu ocazia Zilei Mondiale a Spalatului pe Maini, sarbatorita la nivel international pe 15 octombrie.

Continunand parteneriatul inceput anul trecut, Andreea Berecleanu a sustinut si la aceasta editie proiectul, participand alaturi de voluntarii organizatiei Crucea Rosie Romana la dezvoltarea campaniei educationale. Astfel 5000 de copii din scolile generale din Bucuresti si Ilfov au invatat tehnica spalatului corect pe maini si au promis ca de acum vor urma pasi indeaproape. In schimbul semnaturii lor pe sticker-ele in forma de manuta, cei mici au primit sapunuri Protex si o serie de materiale educationale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related