
Articole care fac referire la Cocor


Adela Hanafi: Umilințele la care am fost supusă alături de fiul meu, ușile trântite în nas, excluziunea și stigmatizarea m-au determinat să mă gândesc la crearea unui alt fel de educație
![[#Instagrammer #nofilter] Cristian Radu caută orașul din spatele Micului Paris: "Bucureștiul înseamnă mult mai mult"](https://media.iqads.ro/2017/10/color-bnw-cover-410.jpg)
[#Instagrammer #nofilter] Cristian Radu caută orașul din spatele Micului Paris: "Bucureștiul înseamnă mult mai mult"

Social Media, mai mult decat o strategie, un real canal media - tema editiei a 8a la "Marketing in Direct"
![[OOH Focus] George Floricel (Zenith Romania): O initiativa cu adevarat curajoasa este platforma de buying OOH online ce pune la dispozitia potentialilor clienti intregul inventory disponibil, in timp real](https://media.iqads.ro/2015/11/922521-443971012363278-875374942-o-cover-410.jpg)
[OOH Focus] George Floricel (Zenith Romania): O initiativa cu adevarat curajoasa este platforma de buying OOH online ce pune la dispozitia potentialilor clienti intregul inventory disponibil, in timp real
![[OOH Focus] Carmen Andrei (Cocor Media Channel): Nu cred ca putem vorbi de o evolutie a pietei de OOH, ci mai degraba de o "incremenire" a acesteia la cea de acum 10-15 ani](https://media.iqads.ro/2015/08/carmen-andrei-cocor-cover-410.jpg)
[OOH Focus] Carmen Andrei (Cocor Media Channel): Nu cred ca putem vorbi de o evolutie a pietei de OOH, ci mai degraba de o "incremenire" a acesteia la cea de acum 10-15 ani

Oana Manole (Spa d'Or): Daca au spa, hotelurile trebuie sa sustina ideea de wellness in toate serviciile pe care le ofera

Studiu mediaTRUST: 3.415 reclame legate de Black Friday, difuzate in perioada 1 noiembrie - 2 decembrie

Evolutia Wu Xing in 2012: cifra de afaceri de 2 milioane EUR, obtinuta in procent de 60% din livrarile la domiciliu

Catalin Anchidin, directorul de comunicare al filmului Pozitia Copilului, despre campania care a transformat romanii in suporteri ai echipei nationale a filmului
![[Update] O activare neconventionala si o aplicatie de Facebook, parte din campania aniversara Heineken](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
[Update] O activare neconventionala si o aplicatie de Facebook, parte din campania aniversara Heineken

Dan Vidrascu (Litera): "Craii de Curtea-Veche" vindea in medie 5.000-6.000 pe an, cu Jurnalul National a vandut 250.000 intr-o saptamana
