Posterul urmatorului concert TM Live va putea fi reinventat de catre public

Evenimentul care va avea loc pe 30 noiembrie, la Romexpo, ii va aduce pe scena pe Jamie Woon, Jessie Ware si MAM (aka Miguel Campbell si Matt Hughes), in deschiderea concertului fiind Oktopus, Mars.

Cu aceasta ocazie, TM live invita participantii la concert sa regandeasca posterul acestuia. Pana pe 23 noiembrie la ora 17:00, concurentii trebuie sa creeze posterul si sa il posteze ulterior pe pagina de Facebook TM Live.

Cea mai creativa lucrare va fi produsa si amplasata in oras pe parcursul unei saptamani inainte de eveniment. De asemenea, autorul lucrarii va primi o invitatie la concert pentru el si trei prieteni si va avea parte de o intalnire in backstage cu cei doi artisti britanici.

Juriul concursului este alcatuit din Johan Ohlson (Creative Director, Saatchi & Saatchi), Florin Ionescu (Strategic Planer, Saatchi & Saatchi), Razvan Opran (Owner, TM Live) si Sonia Ardelean (Redactor-sef, IQads)

Brief-ul de creatie si mecanismul complet al concursului pot fi accesate aici.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related