Art Director-ii de la Punct Advertising au personalizat comode pentru clientii IKEA

Art Director-ii de la Punct Advertising au personalizat comode pentru clientii IKEA

IKEA a invitat 3 artisti plastici din agentia Punct Advertising sa personalizeze cateva comode TARVA, rezultand mai multe piese de mobilier printre care o comoda pisica, o comoda robotel, o comoda de vise sau o comoda cu 3 perechi de ochi, potrivit unei informari de presa emise de THE PRACTICE. Desi niciunul dintre ei nu a mai pictat mobila pana acum, Andra Badea, Ana Romila si Ghica Popa au acceptat sa creeze noi povesti pentru comodele TARVA.

"Prin acest proiect ne-am dorit sa comunicam intr-un mod deosebit tema anului IKEA – ca poti sa dai o viata noua casei tale innoind lucrurile vechi, nu inlocuindu-le. Comodele personalizate erau oferite ca premiu la o tombola din cadrul acestei campanii. In plus, ne-a incurajat si faptul ca vor fi expuse in magazin, unde mii de oameni le vor vedea zilnic. Ne-am dat mana libera la imaginatie si ne-am pus bucurosi pe treaba. A durat cateva zile bune de munca plina, dar rezultatul a meritat", se precizeaza pe blogul agentiei Punct Advertising.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related