Saatchi & Saatchi PR a primit Gold la World Luxury Award pentru campania Rafael & Sons – "The Chronicler"

Saatchi & Saatchi PR a primit Gold la World Luxury Award pentru campania Rafael & Sons – "The Chronicler"

Saatchi & Saatchi PR devine prima agentie din Romania castigatoare a unui trofeu World Luxury Award dupa ce ia Aur in categoria Jewellery & Watches pentru campania "The Chronicler", creata pentru clientul Rafael & Sons Diamonds & Jewellery, informeaza un comunicat emis de agentie.

Echipa Saatchi & Saatchi PR si-a propus sa creeze o campanie care sa evite stereotipurile din comunicarea categoriei de bijuterii, care de obicei are in prim-plan doar o femeie superba si un decor frumos. Astfel s-a ajuns la ideea campaniei, in care diamantul este cel care vorbeste. "Datorita varstei si a claritatii sale, diamantul se dovedeste a fi povestitorul perfect. Varsta il face credibil, iar claritatea te ajuta sa traiesti povestea chiar din punctul lui de vedere. Rezultatul este o campanie narativa, in care diamantul spune o poveste la persoana intai. Apoi, am lasat diamantele sa-si aleaga purtatorul care sa poata completa cel mai bine povestea pe care o au de spus, oferind celor interesati ocazia sa descopere cele mai fascinante atribute ale unui diamant: unicitate, perfectiune, frumusete, nemurire", explica reprezentantii Saatchi & Saatchi PR.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related