Mai multa drama, mai putina magie – butonul TNT ajunge in Olanda

Mai multa drama, mai putina magie – butonul TNT ajunge in Olanda

Mai multa drama, mai putina magie. Cel putin asta am simtit eu cand am vazut noul stunt (ca daca i-as zice doar BTL / ambient / neconventional simt ca i-as face o nedreptate) lansat astazi de TNT. Pe 15 ianuarie, Duval Guillaume anunta ca butonul care activeaza drama va ajunge in urmatoarele 2 zile si in Olanda si ii invita pe cei interesati sa il caute.

Astazi, fix la o saptamana de cand se presupune ca a fost filmat, clipul a fost lansat oficial la apa.

Inainte sa le aplaudati creativitatea, luati-va o secunda sa le apreciati si project management-ul, care nu iese decat foarte rar pe scena. Sa produci asa ceva, cu tot cu aprobari si asumari de raspundere pentru ceva ce va fi vazut la nivel global, intr-o singura saptamana e o adevarata performanta. Iar asta nu poate sa denote decat ca agentia si clientul sunt suflete pereche si nu stau o suta de ani sa se puna de acord, ci mai degraba au chimia aia (naturala sau dezvoltata de-a lungul relatiei) care ii face sa aprobe campanii "din priviri".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related