Povesti cu branduri care au reusit sa rastoarne situatia in favoarea lor. Si cu branduri care n-au reusit

Povesti cu branduri care au reusit sa rastoarne situatia in favoarea lor. Si cu branduri care n-au reusit

Cand lucrurile merg prost practica cel mai des folosita de branduri este sa bage problema sub pres, departe de ochii publicului, sau sa mearga intr-un colt intunecat unde nimeni nu vede cum isi sterg lacrimile cu rapoartele despre cotele de piata. Cand circumstantele de comunicare sunt nefericite, cand vremea strica o lansare sau cand audientele sunt in scadere, brandurile se refuza sa vada elefantul roz din sala de sedinta (poate) camera. Dar nu chiar toate. Mai sunt unele care-si asuma pozitia pe care o ocupa, care vad apele deloc limpezi in care se scalda sau care admit ca un anume eveniment nefericit afecteaza imaginea companiei si folosesc situatia in favorea lor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related