A follower is a user on social media who has subscribed to see your posts in their feed. Both personal and business accounts can have followers. Your number of followers, or follower count, is a key metric for seeing how your audience on social media is growing or shrinking over time.


![[Parenting creativ] Alina Galeriu-Olteanu: Toată viața am țintit către performanță. Am vrut să performez și ca mamă. Motiv pentru care am simțit și că eșuez lamentabil de multe ori în acest rol](https://media.iqads.ro/2025/08/whatsapp-image-2025-07-28-at-13-14-55-cover-410.jpg)


![[Influencer Update] Mihaela Pascu: Cel mai mult îmi place să văd cum outsiderii câștigă treptat un loc pe merit. Cel mai mult mă deprimă clovneriile personalităților așezate](https://media.iqads.ro/2023/05/mihaela-pascu-ideologiq-cover-410.jpg)

![[De urmărit] Irina Markovits: Găsesc în continuare oaze de frumos, de inspirație, de educație, dincolo de “zgomotul” din feed ](https://media.iqads.ro/2022/09/irina-m-rawyou-2-irina-marko-cover-410.jpg)







![[Ca vlogu-n bucate] Elena-Greta Apostol: Mi-aș dori să văd mai multe trenduri din zona de evitare a risipei alimentare și mai multe de încurajare a producătorilor mici, locali](https://media.iqads.ro/2021/04/fotojet-2021-04-01t153017-852-cover-410.jpg)

![[Minte & suflet] Silvia Guță: La nivel cognitiv știm că suntem în pericol, dar nu ne mai sperie atât de tare acest pericol încât să renunțăm la ceea ce ne definea viața înainte de pandemie](https://media.iqads.ro/2020/07/silvia-guta-foto-claudiu-popescu-cover-410.jpg)

![[Cauzele influencerilor] Andrei Leonte: Sa nu ne fie teama sa pierdem followers vorbind si despre lucruri mai putin amuzante sau sexy](https://media.iqads.ro/2020/03/colaj-cover-410.jpg)
![[Trenduri 2020] Cătălin Florea: Mă bucur că s-a dezvoltat o gândire critică față de publicitate, acum să o extindem asupra conținutului de orice tip](https://media.iqads.ro/2020/02/catalin-florea-strategic-communication-integrator-initiative-romania-cover-410.jpg)

![[Influencer Update] Raluca Mihălăchioiu: Costul de oportunitate pentru influențatori este mare - ei cântăresc de două ori înainte să-și asocieze numele cu un brand pe termen lung](https://media.iqads.ro/2019/06/collage-pa-cover-410.jpg)

![[Concluziile lui 2018] Camelia Cavadia și Alina Sin: Brandurile nu vor mai putea fi neutre. Contextul socio-politic le va determina să se poziționeze](https://media.iqads.ro/2018/12/dsc2927-cover-410.jpg)

![[fresh x design] Nico Carp: Frumosul inseamna egalitate intre ceea ce esti si ceea ce arati](https://media.iqads.ro/2018/11/collage23-cover-410.jpg)
![[#Instagrammer #nofilter] Prin lume, cu Zmeul calator: "Incerc sa ii provoc pe followerii mei sa se aventureze cu mine"](https://media.iqads.ro/2017/10/collage8-cover-410.jpg)


![[Pe frontul publishing-ului] Simina Diaconu, Revista de Povestiri: La nivel de Europa Creativa se vorbeste foarte mult de "audience building". Eu cred ca, fara un sentiment de apartenenta la o comunitate, nu se poate](https://media.iqads.ro/2015/11/collagerev3-cover-410.jpg)









