Brand Support le-a vorbit liceenilor despre publicitate prin programul AdverTeaser

Asociatia LEAP (Link Education And Practice) a organizat in perioada 1-5 aprilie programul intensiv AdvertTeaser ca parte a initiativei nationale “Scoala Altfel”. Timp de 5 zile, la MNAC, liceeni romani au putut sa participe la cursuri de publicitate sustinute de reprezentantii Brand Support. Unul dintre seminarii a fost sustinut de Eleanore af Schaumburg-Lippe (Executive Director, UAPR).

“Interactiv, dinamic, nonformal, relevant, creativ si distractiv, cam asa a fost la atelierele Adverteaser. Materialul prezentat, conceput de Brand Support, pe baza caruia s-au desfasurat atelierele, in afara de faptul ca a fost fun si incitant, speram ca le-a dat participantilor o idee despre cum ar fi o cariera in publicitate. Am vrut sa le dam elevilor posibilitatea sa interactioneze cu un profesionist, sa inteleaga cum se lucreaza intr-o agentie si, nu in ultimul rand, sa intre in atmosfera MNAC”, a declarat Irina Radu (Head of Communication, Fundraising and Education Department, MNAC).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related