Creditul DIVERS BCR il salveaza pe Harap Alb in noua campania creata de Next Advertising

Versiunea moderna a povestii lui Harap Alb din cea mai recenta campanie BCR arata ca, atunci cand alte ajutoare dau gres, creditul DIVERS BCR e acolo sa salveze situatia. Campania a fost creata de Next Advertising in cadrul platformei de comunicare "Impreuna schimbam povestea", in care situatiile de zi cu zi sunt imaginate ca versiuni moderne ale intamplarilor cu eroi de basm.

Campania are creatii pentru TV, OOH, online, BTL si neconventional.

"Contrastul dintre descrierea de poveste si imaginile moderne genereaza umor. Zmeul e autobuzul intesat de lume, calul e masina, iar acum Ochila si Setila sunt bunicuta cu dioptrii enorme si prietenul sprijinitor de baruri. Ultimul contrast poveste-realitate e, din cate am vazut, cel mai amuzant pentru public din toata seria. E minunat cand facem oamenii sa rada, pentru ca astfel ii apropiem de mesajul nostru", declara Liviu David (Director de creatie, Next Advertising)

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Next Advertising

Suntem o agentie de publicitate independenta full-service, oferind consultanta de marketing, creatie, media, productie si BTL. Facem tot ce face orice multinationala, doar ca nu exista Next New York care sa ne... vezi detalii »

Reload Film

Infiintata la inceputul anului 2005, Reload Film este o casa de productie full service ce ofera servicii si solutii complete de productie pentru advertising, film artistic. A devenit in scurt timp una  din... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related