Salatini intra in portofoliul Brand Support

Brand Support a castigat pitch-ul pentru Salatini, brandul achizitionat de Tymbark Maspex la sfarsitul anului 2012, informeaza un comunicat emis de agentie. In urma obtinerii contului, Brand Support a creat campania de comunicare Salatini, care cuprinde spot TV, product placement TV, in-store POSMs, online, print si de executii speciale.

“Castigarea acestui pitch este foarte importanta pentru noi, mai ales pentru ca brandul Salatini nu a comunicat pana acum si nici nu a avut o pozitionare strategica. Am avut practic sansa, sa construim identitatea unui brand de la zero, fara a ne sprijini pe un istoric de comunicare, sa-l pozitionam intr-o piata deja foarte aglomerata si sa-i gasim acel concept care sa comunice perfect esenta brandului care a denumit categoria de salted snacks. Tymbark Maspex este o companie cu experienta in industria de advertising, care stie exact ceea ce isi doreste sa comunice. Pentru Salatini era nevoie de o campanie de imagine care sa diferentieze brandul de denumirea categoriei si care sa educe consumatorul in a percepe Salatini ca pe un brand de sine statator” a declarat Andreea Turean (New Business Manager, Brand Support).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Related