[Noaptea Agentiilor] Sesiune de mixologie cu branduri la BBDO

[Noaptea Agentiilor] Sesiune de mixologie cu branduri la BBDO

Graffiti BBDO si Graffiti PR au imbinat petrecutul cu activatul si au facut un party de portofoliu la Noaptea Agentiilor. Versiuni miniaturale ale universurilor de brand au intampinat juniorii cu ce aveau ele mai bun. Nescafe Dolce Gusto a facut sampling de energie la intrare, Maggi a venit cu inspiratie pentru zile fade, Policolor a oferit un spatiu colorat de exprimare, Dacia a apelat la amintiri vechi pentru a face loc unora noi, Volksbank a recreat senzatii din copilarie cu inghetata la dozator, vata pe bat si bomboane colosale, Pepsi a adus-o pe Corina la un concert cu viata, mintile tinere si talentate de la Tech School si-au prezentat inventiile, Microsoft a lasat loc de joaca solo si in echipa, Tara lui Andrei a venit sa recruteze voluntari, Erste a indemnat la planuri de schimbare. Totul asezonat pe terasa de Lay’s.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related