Incepe competitia de parodiat reclame Grand Spoof 2013, oferita de Ciuc Premium la ADfel

Incepe competitia de parodiat reclame Grand Spoof 2013, oferita de Ciuc Premium la ADfel

Au inceput inscrierile pentru cea de-a saptea editie a singurei competitii de parodiat reclame din Romania, Grand Spoof. Editia de anul acesta este oferita din nou de Ciuc Premium, sub sloganul "Doar ideea conteaza" si face parte din cadrul evenimentului de publicitate neconventionala ADfel.

Pasionatii de publicitate sunt invitati inca o data sa reconstruiasca reclame romanesti sau internationale, vechi sau noi: fie sa le continue pe cele pe care le apreciaza sau, dimpotriva, sa le parodieze pe cele care ii enerveaza.  Inscrierile au loc pana la data de 18 iulie 2013, ora 23.59, pe The Creator, platforma care reuneste cea mai importanta comunitate creativa din Romania.

Ciuc Premium s-a asociat pentru al doilea an consecutiv cu Grand Spoof, o competitie potrivita cu ADN-ul brandului, traditionala in cadrul ADfel. Ciuc Premium rade de promisiunile altor beri, ia peste picior miturile despre motivele pentru care brandurile spun ca bem bere si ironizeaza retetele de marketing. Asa ca la Grand Spoof ironizam impreuna conventiile si absurdul din publicitate.

Jurizarea va avea loc in perioada 22 iulie - 12 august 2013, cand lucrarile vor fi evaluate de personalitati din advertising si comunicare, dar si de catre publicul larg, care va putea vota finalistele.

Cele mai bune 2 parodii inscrise vor fi premiate cu 4.000 de lei (premiul oferit de juriul profesionist) si cu 3.000 de lei (premiul oferit in urma votului online). Pe langa cele 2 premii, realizatorii primelor 10 clipuri, conform votului profesionistilor si al publicului larg, isi vor putea vedea creatiile proiectate pe data de 15 august, la ADfel.

Puteti citi mai multe despre istoria primelor sase editii Grand Spoof si reclamele care le-au atras atentia romanilor intr-un material pe IQads.

La editia din 2012 Grand Spoof, atat premiul juriului profesionist, cat si cel al publicului a fost castigat de spooful pentru spotul Snickers.

Mai multe informatii despre aceasta editie a competitiei si update-uri cu lucrarile admise sunt disponibile pe platforma.

Grand Spoof este un eveniment IQads sustinut de 220.ro.

Ce este un spoof?
Un spoof este o parodie ce face referire la o reclama cunoscuta, folosindu-se de notorietatea acesteia pentru a servi unei alte marci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simpla parodie, neasociata vreunui brand. Nu este o reclama comparativa (ilegala in Romania) sau una plagiata, ci recreeaza in mod original elemente care amintesc de reclama initiala, pentru a le reinterpreta si pentru a crea un nou sens.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related