[Best of Grand Spoof 2007 - 2012] Tot ce a contat in spoof-uri s-a masurat

[Best of Grand Spoof 2007 - 2012] Tot ce a contat in spoof-uri s-a masurat

Mai sunt 5 zile de inscrieri la Grand Spoof, zile in care sa va adunati in jurul pizzelor si sa radeti de reclamele alea ridicole care n-au ce cauta la TV. Inca putin timp in care sa strangeti prietenii dispusi sa faca noapte alba cu voi de dragul spoof-urilor si al banilor de mers niste weekend-uri la mare. Intre timp, ne-am gandit sa facem un pachetel cu cele mai apreciate parodii de la ultimele 5 editii, sa vedem care erau trendurile atunci si cum se mai vad ele acum.

In 2011, brandurile au stiut sa ii raspunda consumatorului flamand dupa castiguri rapide cu promotii pe saturate, sa ii umple casa de brelocuri, sepcute si tricouri in culorile brandului, sa il faca sa razuiasca, sa decupeze si sa caute sub capac excursii, masini si apartamente. Si cineva mai cu tupeu s-a gasit sa ne aduca aminte ca banii se mai castiga si prin munca.

Tot pe atunci era si moda creditelor de refinantare. Nu trecea calup publicitar fara ca cel putin o banca sa se arate dispusa sa te scoata din rahatul in care te-au bagat creditele (altora) si apoi te-au afundat cu fiecare marire de rata. Inspirat de marinimia creditorilor, un participant de la Grand Spoof a umblat un pic la versuri si a creat un mesaj cu potential de imn:

Daca era totusi un moment de varf al ofertelor irezistibile venite de la banci, acela era in 2008, realitate vizibila si din inscrierile de la Grand Spoof. Vedeti cum explica Zanul Camatar oportunitatile oferite de creditul fara adeverinta de salariu, fara giranti, fara dobanda si fara drept la replica.

In 2007, inainte ca toata hipsterimea sa bata terasele in cautare de bere cu arome, lumea buna sorbea indubitabil un Budai rece. Asta daca va intrebati de unde a pornit replica "Shiiiii faaaashiiiii???".

Un mesaj politic din 2010 cu care multi o sa fie de acord si acum era transmis in spoof-ul "Nu se poate":

In 2010, un spoof nu doar ca a gasit o noua abordare a unei reclame Audi, ci a gasit un alt beneficiu, mai putin promovat in ad-uri.

Un produs despre care se vorbeste mult pe strada si deloc in reclame presupune un ritual de folosire in 3 pasi, intocmai ca Oreo. Roleo si toate grijile s-au dus.

Un produs controversat precum APA nu putea fi ignorat de participantii la Grand Spoof. Cunoscut in randul utilizatorilor si sub numele de H2O, acest drog al lumii moderne este recunoscut ca fiind unul dintre cele mai periculoase, putand afecta functiile creierului, sanatatea corpului si capacitatea de a face diferenta intre bine si foarte bine.

O echipa de anul trecut a ales sa faca misto de publicitate cu totul, de toate promisiunile si tertipurile la care apeleaza. Cum pui capat campaniilor care fac orice ca sa te starneasca? Te duci direct la sursa: publicitarul.

In 2010 nu s-a mai putut si am organizat o editie speciala prin care chiar victimele publicitatii proaste, consumatorii, le-au oferit creativilor un imbold ca sa creeze reclame destepte.

Mai sunt 5 zile in care ne imaginam doar ce reclame o sa isi primeasca anul asta feedback-ul in spoof-uri. 5 zile in care, din ce ne-au povestit participantii de pana acum, aveti timp berechet sa alegeti reclamele si sa va razganditi, sa gasiti cativa prieteni care sa va ajute si cativa prieteni care sa va incurce, echipament cu care sa filmati intai prost si apoi bine, un baiat care sa va promita ca va ajuta la montaj si apoi sa plece din oras, e si timp sa cada netul fix atunci cand vreti sa trimiteti inscrierea… deci 5 zile in care e rost de aventuri. Asteptam intai clipurile voastre la Grand Spoof oferit de Ciuc Premium si apoi revenim sa ne povestiti cum a fost.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related