Spoof-urile finaliste la Grand Spoof asteapta sa fie votate pana pe 12 august

Spoof-urile finaliste la Grand Spoof asteapta sa fie votate pana pe 12 august

Perioada de inscrieri a luat sfarsit si din cele peste 80 de spoof-uri inscrise, 65 de lucrari finaliste asteapta sa fie votate in cadrul celei de-a saptea editie Grand Spoof, competitia de parodiat reclame desfasurata pe platforma The Creator. Pasionatii de publicitate au avut 4 saptamani la dispozitie sa isi inscrie spoof-urile, urmand ca pana pe 12 august sa aiba loc perioada de votare care va decide castigatorii celor doua premii puse in joc, la Grand Spoof, oferit de Ciuc Premium.

Dintre toate reclamele care au fost mai mult sau mai putin pe placul publicului, cele mai spoof-uite anul acesta sunt cele de la Coca-Cola, Antrefrig, Nutline, Orbit si Dry Cooker. 

Autorul spoof-ului care va strange cele mai multe voturi pe platforma The Creator va fi premiat cu suma de 3.000 de lei, iar cel care reuseste sa stranga pentru spoof-ul sau cel mai mare punctaj din partea juriului profesionist va fi recompensat cu suma de 4.000 de lei.

Anul acesta, juriul profesionist este format din: Catalin Dobre (Executive Creative Director, McCann Erickson), Catalin Bugean (castigatorul Grand Spoof, editia 2012), Teo (comediant, Club99), Ioana Moldoveanu (Redactor-sef, VICE), Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director, Publicis), Jeanina David (Brand Manager, Heineken Romania) si Monica Dudau (Project Manager, IQads).

Cele mai bune 10 spoof-uri inscrise la aceasta editie vor fi proiectate in cadrul ADfel, in seara de 15 august, la terasa Fabrica (str. 11 iunie, nr.50, Bucuresti).

Grand Spoof este o competitie IQads oferita de Ciuc Premium si sustinuta de 220.ro. Partenerii media ai competitiei sunt VICE, Times New Roman si Mixtopia.

Ce este un spoof?
Un spoof, in cadrul aceste competitii, este definit ca o parodie ce face referire la o reclama cunoscuta, folosindu-se de notorietatea acesteia pentru a servi unei alte marci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simpla parodie. Cu toate acestea, spoof-ul nu este plagiat sau reclama comparativa, ci recreeaza in mod original elemente care amintesc de reclama initiala, pentru a le reinterpreta si pentru a crea un nou sens.

Despre TheCreator
TheCreator.ro este platforma powered by IQads care gazduieste competitii de user-generated branded content, activand cea mai importanta comunitate creativa din Romania. Pana acum au fost organizate peste 15 competitii de design si film pe www.TheCreator.ro, pentru branduri ca: Avon, AXE, BCR, Bergenbier, Desperados, Dove, JOE, Nescafe, Puma, Yahoo!.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related