Juriul profesionist desemnat la Grand Spoof, editia 2013

Juriul profesionist desemnat la Grand Spoof, editia 2013

Saptamana viitoare, pe 18 iulie, se incheie perioada de inscrieri la competitia de parodiat reclame Grand Spoof, oferita de Ciuc Premium.

Autorul spoof-ului care va strange cele mai multe voturi pe pagina competitiei va fi premiat cu suma de 3.000 RON, iar cel care reuseste sa stranga pentru spoof-ul sau cel mai mare punctaj din partea juriului profesionist va fi recompensat cu suma de 4.000 RON.

Jurizarea va avea loc in perioada 22 iulie - 12 august 2013, cand lucrarile vor fi evaluate pe de o parte de personalitati din domeniul publicitatii si al comunicarii si de catre publicul larg, pe de alta parte, care poate vota lucarile favorite prin intermediul paginii de competitie www.TheCreator.ro/GrandSpoof2013.

Specialistii in comunicare care formeaza juriul din acest an sunt: Catalin Dobre (Group Creative Director, McCann Erickson), Teo (Comediant, Club 99), Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director, Publicis), Catalin Bugean (realizator spoof „Ceapa naturala de la tara”, care a castigat atat premiul juriului profesionist, cat si cel al publicului la Grand Spoof, editia 2012), Ioana Moldoveanu (Redactor-Sef, VICE), Jeanina David (Brand Manager, Heineken Romania) si Monica Dudau (Project Manager, IQads). Cei 7 jurati vor da note de la 1 la 10 fiecarei lucrari inscrise, iar in cazul egalitatii, primele doua pozitii vor fi ierarhizate de comun acord.

Licentiat in Filosofie, Catalin Dobre si-a inceput cariera in advertising in urma cu 8 ani, fiind copywriter. Pana in prezent, a fost premiat in cadrul celor mai importante festivaluri locale si internationale din industrie (Cannes Lions International Festival of Creativity, D&AD, Eurobest, New York Festivals, Epica, Golden Drum). 

Mihnea Gheorghiu a ajuns in Bucuresti la 18 ani si si-a inceput cariera in advertising la 19, in cadrul Leo Burnett. Dupa un an si jumatate de copywriting, a plecat spre Hamburg, la Miami Ad School. Timp de sase ani, a lucrat in agentii de publicitate din Paris, Londra, Madrid, Toronto si New York.

Teo (Claudiu Teohari) face stand-up comedy, la Club 99, de noua ani. De curand a deschis un vlog "Nimic Nou", alaturi de Sector 7, cu care mai colaboreaza ca scriitor si adeseori, cu aparitii in sketch-uri. In 2008 a castigat locul 1, la Grand Spoof, cu o parodie dupa una dintre reclamele la Banca Transilvania, avand drept subiect conflictul dintre oamenii cu nevoi financiare urgente si lumea camatarilor, reprezentata de un zan si de spiridusii malefici.

Catalin Bugean este castigatorul editiei de anul trecut a Grand Spoof, luand acasa atat premiul juriului profesionist, cat si pe cel al publicului, cu "Ceapa naturala de la tara". Spoof-ul care i-a adus lui Catalin Bugean cele doua premii ale competitiei parodiaza o reclama din ultima campanie Snickers - "Nu esti tu cand ti-e foame" privita dintr-o alta perspectiva. Catalin este regizor de reclame, videoclipuri, filme de prezentare, filme si scurtmetraje.

Ioana Moldoveanu conduce show-ul de la VICE pe partea editoriala, asa cum a facut pentru un blog de muzica electronica in timp ce lucra pentru reviste si ziare din presa centrala. In anii de clubbing umbla pe la toate party-urile cu un carnetel in care nota de zor chestii si ii panica pe toti ca e de la Politie, asa ca i s-a spus Maiorul. Dupa ce a umplut sute de foi, s-a apucat de scris si pe CD si a facut cu niste prieteni si o casa de discuri locala.

Cele mai bune 10 spoof-uri inscrise la aceasta editie vor face subiectul unei proiectii ce va avea loc in cadrul ADfel, pe 15 august, la terasa Fabrica (str. 11 iunie, nr.50, Bucuresti).

Ce este un spoof?
Un spoof, in cadrul aceste competitii, este definit ca o parodie ce face referire la o reclama cunoscuta, folosindu-se de notorietatea acesteia pentru a servi unei alte marci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simpla parodie. Cu toate acestea, spoof-ul nu este plagiat sau reclama comparativa, ci recreeaza in mod original elemente care amintesc de reclama initiala, pentru a le reinterpreta si pentru a crea un nou sens.

Despre TheCreator
TheCreator.ro este platforma powered by IQads care gazduieste competitii de user-generated branded content, activand cea mai importanta comunitate creativa din Romania. Pana acum au fost organizate peste 15 competitii de design si film pe www.TheCreator.ro, pentru branduri ca: Avon, AXE, BCR, Bergenbier, Desperados, Dove, JOE, Nescafe, Puma sauYahoo!.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related