BRAT demareaza licitatia pentru alegerea furnizorilor sistemului de masurare SATI si MIPO

Membrii BRAT au decis demararea licitatiei pentru alegerea furnizorilor SATI (Studiul de Audienta si Trafic Internet) si MIPO (Monitorizare a Investitiilor in Publicitate Online) pentru perioada 2014-2017, dupa ce contractul cu furnizorul actual, compania germana KM Spring, va lua sfarsit pe 31 august 2014. Decizia a fost luata in cadrul Adunarii Generale a Departamentului Internet, din 11 iunie 2013, anunta organizatia.

Reprezentantii membrilor BRAT au decis ca licitatia sa fie organizata si condusa de o Comisie de Organizare, formata din 16 membri reprezentanti ai industriei online din Romania. Comisia de Organizare va fi responsabila cu realizarea briefului cercetarii si a listei posibililor furnizori, analiza ofertelor si desemnarea ofertelor care intra in etapa finala de selectie, negocierea ofertelor primite. In final, decizia cu privire la castigatorul licitatiei va fi luata de Adunarea Generala a Departamentului Internet al BRAT.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related