Carpatina, relansata printr-o campanie care are in centru nevoia oamenilor de a-si pastra spiritul tanar

Carpatina, relansata printr-o campanie care are in centru nevoia oamenilor de a-si pastra spiritul tanar

23 Communication Ideas a creat campania de relansare Carpatina, care a debutat in luna iulie, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania, care se concentreaza mai degraba pe consumator si nu pe produs, porneste de la nevoia oamenilor de a-si pastra spiritul tanar.

“Am fost placut impresionat, ba chiar socat de normalitatea acestui brief. Nu trebuie sa vorbim despre calitatile apei? Despre izvorul din care este colectata? Nu trebuie sa spunem despre ceea ce fac toate apele? Nu spunem ca tine de sete si ca te racoreste vara? Nimic despre proprietatile chimice, nitriti, echilibru, calciu si magneziu? Ei bine, nu. Am primit un brief frumos si generos, care are in centru consumatorul, nu produsul”, a declarat Laurentiu Semeniuc (Partener, 23 Communication Ideas).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related