Muzeul Grigore Antipa arata utilizatorilor de Facebook cum erau stramosii lor

Muzeul Grigore Antipa arata utilizatorilor de Facebook cum erau stramosii lor

The Geeks a realizat aplicatia de Facebook "Stramosul Tau" care promoveaza Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa. Aplicatia acceseaza informatiile publicate de utilizator pe profilul de Facebook si le foloseste pentru a genera o imagine si o descriere ale unui stramos inventat.

Numele speciei stramosului este derivat din numele utilizatorului de Facebook. Descrierea specimenului este urmata de un indemn al Muzeului Antipa care incurajeaza publicul sa descopere cum arata lumea cu adevarat acum mii de ani.

"Este pentru prima data cand dezvoltam pentru Muzeul Antipa o aplicatie care are ca menire atragerea publicului, in special a celui tanar, catre noi, care cel putin in ultimii 10 ani, am acordat atentie perceptiei publice asupra expunerii permanente, comunicarii programelor dedicate publicului etc. Dincolo de strictetea cu care urmarim transmiterea informatiei stiintifice, prin tot ceea ce postam pe site si pe pagina de Facebook, am incercat sa promovam si imaginea prietenoasa, deschisa a Muzeului. Aplicatia 'Stramosul tau' face tocmai acest lucru si, pentru aceasta, trebuie sa multumim inca o data agentiei de publicitate Leo Burnett si The Geeks", a declarat Aurora Stanescu (Head of Public Relations, Cultural Marketing & Educational Programs Department, Muzeul National de Istorie Natural Grigore Antipa).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related