Bandajul cald terapeutic ThermaCare va fi lansat pe piata romaneasca printr-o campanie semnata de Medic One

Medic One va gestiona campania de lansare pe piata romaneasca a ThermaCare, bandajul cald terapeutic pentru ameliorarea durerilor musculare si articulare, parte din portofoliul de produse Pfizer Consumer Healthcare, informeaza un comunicat emis de GolinHarris. De-a lungul anilor, Medic One a colaborat cu Pfizer in proiecte de comunicare destinate lumii medicale, publicului larg sau pacientilor, dar si proiecte de comunicare interna.

ThermaCare se gaseste din luna iunie in farmaciile din toata tara. Campania de lansare a ThermaCare va debuta in septembrie si se va concentra in primul an pe comunicarea directa cu potentialul pacient. Astfel, o componenta importanta a acestei campanii se va desfasura in farmacii partenere ale proiectului, unde vor avea loc demonstratii de utilizare a produsului si unde reprezentantii ThermaCare vor oferi mostre de produs si sfaturi utile.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Medic One Communication

Founded in 1999 by MD Oana Cociasu together with Veronica Savanciuc and other partners, Medic One is the first full-service communication agency in Romania to exclusively dedicate its activity to medical... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related