[Festival local] Vasile Alboiu (SENIORHYPER): La un festival local respectat nu se intampla "romanisme"

[Festival local] Vasile Alboiu (SENIORHYPER): La un festival local respectat nu se intampla "romanisme"

Cum arata un festival local de publicitate respectat si inainte, si dupa gala de premiere? Dezbatem problema cu membrii juriului celei de-a doua editii ADC*RO Awards si vedem rezultatele pe 2 decembrie, la gala. Aflati parerea lui Vasile Alboiu, Creative Director la SENIORHYPER si membru al juriului la categoria Online.

Cum arata un festival local respectat de oamenii din industrie
Arata bine... Mai exact, lucrarile arata bine, organizarea arata bine, categoriile arata bine, promovarea arata bine si chiar foarte bine, e bine pentru tine sa fii acolo si, nu in ultimul rand, juriul e chiar bine. Am vazut destul de multe festivaluri de advertising facute pentru cu totul alte motive decat promovarea publicitatii de calitate, asa ca imi doresc sa vad si festivaluri care arata bine din toate unghiurile.

Ce face, ce nu face
Face treaba. Stie ce face. Are coloana vertebrala si mult bun simt. Nu face treaba de mantuiala. Nu „se cumetreste” cu nimeni si se pastreaza la o distanta respectabila de lucrari in asa fel incat acestea din urma sa se vada cat mai bine. Pana la urma ce trebuie sa faca un festival bun e sa aprinda proiectoarele pe productiile bune si sa duca industria cu cativa pasi zdraveni inainte.

Ce se intampla, ce nu se intampla
La un festival care arata bine se intampla nu asa multe, insa cele cateva iti raman in cap si peste un an. Se intampla sa-ti placa in primul rand sa respiri putin aer curat. Nu se intampla “romanisme”. Si daca se intampla totusi… sunt exceptii. Se intampla sa vrei sa fii din nou acolo cat mai repede si se intampla sa-ti doresti poate sa faci cel putin la fel de bine ca toti cei care au castigat. Toate astea duc la progres…

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related