Urari de sarbatori atipice, in noua campanie dezvoltata de DDB pentru Skittles

Urari de sarbatori atipice, in noua campanie dezvoltata de DDB pentru Skittles

„Ho-ho-ho the Rainbow!” este noua campanie outdoor dezvoltata de DDB pentru Skittles, fiind o premiera in comunicarea locala a brandului. Campania lansata recent rescrie urarile clasice de Craciun si Anul Nou in stilul caracteristic Skittles, arata un comunicat din partea agentiei, parte a The Group.

Noua campanie ii vizeaza, in principal, pe tineri, propunandu-si sa la transmita urari de sarbatori scrise pe limba lor. Obisnuitele „Sa aveti sarbatori pline de lumina!” sau „Un an nou fericit!” se transforma in “DECEmbrie, DE-AIA, DE’”, “Primeste un cadou cuiva drag! Apoi altcuiva si tot asa!” sau “De sarbatori, mananca mult si poarta S!”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related