Kleenex – 90 de ani de cutii goale pe care nu vrei sa le arunci

Kleenex – 90 de ani de cutii goale pe care nu vrei sa le arunci

Kleenex e un brand atat de popular incat are propria lui legenda urbana cu bebelusi, reclame si blesteme, nascuta si cultivata in Japonia. Se spune ca actrita care apare in reclama japoneza Kleenex din anii ’80 ar fi ramas insarcinata cu un bebelus-demon si ca atat micutul din reclama, cat si parte din echipa care au lucrat la filmarea ei ar fi murit in circumstante suspecte. Totul din cauza cantecului de pe fundal, care ar suna ca un blestem german…Sa facem un mic experiment:

Va simtiti blestemati? Chiar daca raspunsul e ”da”, puteti sta linistiti: Kleenex nu a suferit de pe urma niciunei vraji malefice si astazi e prezent in casele americanilor, fiind atat de popular incat numele propriu s-a transformat intr-un substantiv ce defineste orice tip de batista de hartie.

Acum sa trecem de la legende la adevar: brandul tocmai ce a implinit 90 de ani si este mai fresh ca niciodata. Rotunjoara varsta e sarbatorita prin colaborarea cu designer-ul Isaac Mizrahi, colaborare al carui rezultat va fi o noua colectie de cutii pentru servetele si un microsite plin de stil. La urma urmei, emblematicele cutii colorate al caror design se schimba de la sezon la sezon sunt apa vie care i-a adus brandului tinerete fara batranete si i-au asigurat pozitia de numarul unu in categorie.

Sarbatorim si noi 90 de ani de Kleenex cu o galerie unde expunem cateva dintre design-urile cutiei, de la cutia in forma de fructe de vara, creata de Hiroko Sanders, sau cea decorata cu elemente de influenta hispanica, la cutiile Desktop Companion sau cutiile cu animale create de studenti la design pasionati de versatilitatea ambalajului devenit obiect decorativ.  Sa admiram si “la multi ani!” sa cantam.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related