Kimberly Clark si Brands&Bears anunta cu mandrie: "Doamnelor si domnilor! Pupyyy, vedeta de toaleta! »

Kimberly-Clark a lansat pe piata din Romania, la sfarsitul lui octombrie, hartia de toaleta Kleenex Veltie XXL. Avandu-l pe Puppy ca « special guest star » (Puppy este imaginea hartiei de toaleta Kleenex, celebru in toata Europa) si afirmand «Cineva acolo sus te iubeste !», Lansarea a fost creata si implementata de Brands&Bears, pe baza informatiilor si experientei Kimberly-Clark in alte piete din Europa.

Toate materialele promotionale au fost concepute pentru a anunta cu mandrie « Puppyyy, vedeta de toaleta ! ». Desfasurate in magazine, actiunile au ca punct de atractie premiile sub forma de Puppy de plus, mic sa il poti baga in sacosa. Ca un magnet pentru consumatori este Puppy-ul de 1 metru inaltime, dorit de toti cumparatorii participanti la tombola.
Mecanismul este simplu - cumperi de o anumita suma de bani hartie de toaleta Kleenex si primesti un loz razuibil, cu care ai sansa sa castigi fie un Puppy de 16 cm, fie alte premii surpriza.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related